quinta-feira, janeiro 10, 2008

this is a letter to mr trent reznor

Dear Trent,

I'm sure you will read this letter, since you are a huge fan of my fantastic blog. That's why I'm writting this letter to you, because you visited me tonight. Yes, don't you remember? You and your band were playing tonight, inside my head, and I was there, right in the front row. And then you went to touch your fan's hands, but you didn't touch mine. You grabbed my hand and pulled me after you, I had to run, you are very strong you know?
Do you still remeber what I said to you? I said: please, take me with you. But apparently you didn't, because I woke up and I was still in my bed, and I am still at home, looking for courage to face another day studying.
So, the question is? Are you coming to pick me, or was it just a dream? I really would like to change the way my life is going, it would be nice to do a fresh restart. But...I don't like you that much, and it's been a while since the last time I listened to nine inch nails, so...maybe I wouldn't mind if you don't come, don't worry. I'll be fine.


sim, eu sonhei mesmo que estava a ver um concerto de nine inch nails e que me virava para o trent reznor e pedia-lhe com estas mesmas palavras: take me with you. tenho uma mente perturbada...

9 comentários:

Maria del Sol disse...

Olha, já somos duas com sonhos estranhos... esta noite também andei a "repescar" coisas do meu passado que mais valia ter esquecido. O que vale é que de manhã percebemos que não há limites para os absurdos que o nosso cérebro inventa.

Francisco disse...

os NIN sofrem do síndrome "irritam-me sem nunca lhes ter dado nenhuma atenção". porquê então? não faço a mínima ideia. pelo nome não é, que é inofensivo, por aquilo que ouvi também não, que é razoávelzinho.

enfim, não sei. sou parvo, deve ser isso.

Francisco disse...

fomos três, hoje sonhei com uma cena que me deixou um bocado aparvalhado.

Anónimo disse...

Talk to me softly
There's something in your eyes
Don't hang your head in sorrow
And please don't cry
I know how you feel inside
I've been there before
Somethin's changin' inside you
And don't you know

Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight

Happy and Bleeding disse...

bom, uma mistura de axl rose com trent reznor deve ser ainda mais rocambolesco :P

(já viste o quanto estás tramada se realmente a teoria de que todos os sonhos têm uma descodificação e uma mensagem 'subentendida' é verdadeira? estamos todos.)

Betty Coltrane disse...

adoro esse teu hábito de sonhares com músicos! E tenho muita inveja, porque já sonhaste com o nickito duas vezes, e eu nenhuma!!! ;P


não tens uma mente perturbada. tens uma mente criativa, o que é totalmente diferente! :D

Reflex disse...

Já sonhei com quem cante no banho. Conta para a categoria "sonhos com musicos"?:D

Arya Bodhisattva disse...

love tha letter, babe!
e sonhar com o menino david, hein? a única coisa que me impede é o facto de ele ser casado (o meu inconsciente é muito certinho).

passarola disse...

definitivamente uma boa forma de passar a noite... e sem gastar dinheiro no bilhete do concerto. sortuda :P